Sunday 4 October 2015

Ini aku..



Hi All,



Ni first post aku in this blog! 

For those yg tak kenal aku, I'm Nurul. Sometimes org panggil aku Hidayah, Dayah, Gan, Cina and macam2 lah.







Aku berbintang Leo and berdarah kacukan. 






Papa aku Chinese Mama aku Melayu (That's why nama aku ada Gan).


Aku dibesarkan dalam family yang sangat besar. Aku ada 3 adik perempuan and 2 adik lelaki.


Adik2 aku dah besar macam aku. Kalau keluar satu family, orang ingat kita orang ni member2 je.


Aku sangat suka benda2 kecantikan ni. Sephora, Watsons, Guardian tu memang tempat2 fav aku. Aku boleh spend almost an hour dekat dalam tu. People around me thinks I'm crazy T_T


And di sebabkan tu lah aku berkerja di company kosmetik jugak. :) Jaga makeup pulak tu! wohoo!


Hobi aku Shopping (window shopping pun termasuk jugak! haha), tengok Youtube, TV, naik basikal, karaoke, makan and tidur.

Aku adalah seorang yang sangat suka gelak, suka dengar masalah orang and suka tolong orang. Pantang orang mintak tolong especially orang yang tersayang aku memang tak boleh berdiam diri je.

Aku family oriented. My family is my everything. Don't mess with them.

Anyway, aku harap journey aku untuk start blogging balik ni menjadi. haha. Good Luck to myself. And aku harap korang enjoy blog aku.

Terima Kasih.

x

No comments:

Post a Comment